14 Haziran 2016 Salı

Aşka Karşı Koyma - Samantha Grace | Beau Monde #4 || Kitap Tanıtım-Yorum


                                                      
     Aşka Karşı Koyma

                                                        Samantha Grace



Seri: Beau Monde-4

Tür: Romantic, Historical Romance
Sayfa: 312
Basım: Mayıs 2014
Yayın Evi: Aspendos





Arka Kapak Yazısı


ÇIPLAK GERÇEK
Leydi Vivian Worth bir hanımefendi gibi davranmasını çok iyi biliyor. Ama etrafta kimse yokken uygun tavırlar takınmak sadece aptallık. Neden yüzmek için kombinezonuna kadar soyunmasın ki? Nişanlısı onunla tanışmak için geldiğinde, Vivi tam bir hanımefendi gibi vakur, kibar, uysal davranacak. Yani ağabeyinin adama söz verdiği her şey olacak. Ama o zamana kadar, özgürlüğünün tadını çıkaracak.

AÇIĞA ÇIKAN KEŞİF
Çiçeği burnunda Foxhaven Dükü Luke Forest'ın ne mirası ne de onunla birlikte gelen gelini umrunda. Macera ve heyecan istiyor, tıpkı biraz evvel karşılaştığı su perisi gibi. Çıplak yüzen bu fingirdek kadının müstakbel gelini olduğunu öğrendiğinde, Leydi Vivian'a başka koca bulma planını tekrar düşünür. Çünkü bu hayat dolu kadını başka bir adamın kollarında düşünmek, onu delirtmek ya da mihraba götürmek için yeterli.



Gelelim benim yorumuma...
   Öncelikle belirtmem gerekiyor. Kitabı bir serinin parçası olarak bilmiyordum. Buradan ilk kitap alışverşime bakarsanız ne dediğimi anlarsınız. Küçük bir araştırmamdan sonra aslında ilk kitabını okumuş olduğum bir serinin 4. kitabı oluyor Aşka Karşı Koyma. Yani aradaki 2. ve 3. kitabı henüz okumadım ancak onları da alınacaklar listeme eklemiş durumdayım.

   Yoruma geçelim artık. Zaten arka kapakta olayın çoğu anlatılmış. Bir tek konuşmaları okusanız kafi diyebilirim. Gene de eğlenceliydi. Leydi Vivian 7 yaşında ailesini bir kazada kaybetmiş ve abisi tarafından büyütülmüş. Ancak abisi evlenince yengesi yüzünden kuzeninin evine yollanmış.

   Foxhaven Dükü Luke ise macera ve heyecanı servetiyle beraber gelen bir geline değişmek istemiyor. Ancak çıplak yüzen bir su perisinin müstakbel eşi olduğunu öğrendiğinde ise bir şeyler değişmeye başlıyor. Ancak Luke biraz inatçı. Güzelliğinden büyülenmiş olsa da Vivian'dan kurtulmakta kararlı. Ona koca bulacak kadar. Ne kadar kabul etmek istemese de onu gölde gördüğünden beri bir şeyler değişmeye başlamıştı.

   Yazarın kalemi rahat ve akıcı. Alçak Adam kitabını da severek okumuştum. Bunu da severek okudum. Sevmediğim demeyeyim de hoşlanmadığım tek yeri sanki olaylar ilerliyor ilerliyor ama bir yer de bir heyecan düşmesi oldu bende. Gene de sıkılmadan bir günde bitirdim. 

   Sonuç olarak romantik ve sıcak bir kitaptı. Tamam. Elinizden bırakmak istemeyeceğiniz bir kitap değil. Yani demem o ki kitabı okurken "İnanamıyorum. Ee sonra ne olacak?" tarzında cümleler söylemezsiniz. Ama boş geçen bir günü doldurmak için ideal kitaplardan bir tanesi kendisi.


Alıntı kısmıyla devam edelim...

Luke:
Su perisi misiniz, yoksa aşırı faal hayal gücümün bir oyunu mu?

 Vivian:
          O zaman ben onları sizden koparmadan önce ellerinizi üzerimden çekin.

 Vivian:
           "İki kişilik oyun bu," dedi Vivian."Siz bana dokunursanız ben de size dokunurum."

 Drew:
          Luke'un kardeşi sandalyesinde zıpladı ve sonra Lana'ya doğru inanmaz gözlerle baktı. "Tanrı aşkına, fıstığım. Bana çimdik mi attın?"

 Luke:
          Yüce İsa, masumiyeti kendisini zamparaların en kötüsü gibi hissettiriyordu. Aklından geçen her düşünce müstehcendi. 

 Luke:
"Sadece sen bir hayvanın duygusal durumu ile ilgilenirsin." Luke sıkıca sarıldı ve burnunun ucundan öptü. "Bir de sana neden delice âşık olduğumu merak ediyorsun."


Son olarak da puan durumu:
Vikitap puanı: 7.1/10
Goodreads puanı: 3.75/5


Ve benim puanım: 3/5



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder