20 Haziran 2016 Pazartesi

Alacakaranlık - Nora Roberts | MacGregor Ailesi #6 || Kitap Tanıtım - Yorum


                                                                           Alacakaranlık
                                                          Nora Roberts




Seri: MacGregor Ailesi-6
Tür: Romantik, Historical
Basım: 2012 Şubat
Sayfa Sayısı: 224
Yayın: Harlequin










Arka Kapak Yazısı

İskoçya, 1745... Kanlı bir meydan savaşının yanı sıra, başka bir savaş daha yaşanmış ve kazanılmıştı... Bedeli onur, zaferi aşk olan savaştı bu...
Serena MacGregor, bir İskoçyalı olarak, tüm İngilizlerden nefret ediyordu ve son derece geçerli nedenleri vardı. İngiltere'nin, Ashburn Kontu, Brigham Langston da bu nefretten payına düşeni alacaktı.
Brigham, İskoç davasına olan sadakatiyle MacGregor ailesine kendisini kanıtlamış ve saygılarını kazanmıştı, ama Serena'nın, ona ve ırkına duyduğu nefretten vazgeçmeye hiç niyeti yoktu.
Güzelliği, tutkuları, inançları, davasına olan adanmışlığıyla Serena'ya aşık olan Brigham, onun bu nefretini yenmek ve onu kazanmak zorundaydı...




Gelelim benim yorumuma

     Söylemeliyim ki Nora Roberts benim favori yazarlarımdan birisi. Yazdığı kitabı arkasına bile bakmadan alır okurum net! Ve bu kitap benim ilk Harlequin'im oldu. Bundan sonra da devamı gelir. -Büyük bir ihtimal.-

     Devam edecek olursak Serena tam sevdiği karakter tanımına uyuyordu. Hırçın, güçlü bir vahşi kedi. Sevdiklerini korumak için tüm hayatını feda edebilecek kadar da sadakatli. Küçük bir çocukken en büyük sınavını karşına çıkartıyor hayat. Serena ile beraber ben de yıkıldım.

     Nora'da bu da var. Kadın öyle bir yazıyor ki sanki olayı sende hissediyor sende yaşıyorsun. Gerçekten hayran olduğum bir yazar kendisi.

     Neyse işte Brigham ise aşkının peşinde koşan güçlü bir Kont. -Ah Lordum-. Kendisi bir yarı İngiliz ama yarı da bir İskoç. İlk aşkını fark eden Lordumuz oluyor. Bunun içinde epey sarf ediyor. Sonunda da başarılı oluyor ama neler çekmiyor ki.

     Birde Parkins var. Brigham'ın uşağı. Kendisini tamamen Brigham'a adamış birisi. En sevdiğim kısımlardan bir tanesi de Brigham ve Parkins'in diyologları oldu. Parkins tam bir düzen hastası. Aslında kendisi tamamen Brigham'a değilde Brigham'ın kıyafetlerine adamış da diyebiliriz. ^^

     Kitap da en beğendiğim nokta ise aile ilişkileriydi. Birbirlerine bir o kadar yakın ve bir o kadar bağlı bir aile MacGroger'lar. Kocaman ve içinde mutlu olmaktan kendinizi alamayacağınız bir aile.

     Neyse sonuç olarak kitabımız güzel akıcı ve kafa yormayan bir kitap. Yer yer heyecan ve aksiyonlu yer yer ise romantik ve sıcak. 

     Küçük bir not: Üsttede yazdığım gibi bu serinin 6. kitabı ama birbirinden bağımsız olarak da okuyabilirsiniz. Gerçi ben en kısa sürede diğerlerini de okuyup sizlerle paylaşacağım. 

***Serinin diğer kitaplarını da buraya yazıyorum zamanla yorumlayıp ekleyeceğim.
1.Kumarbaz Aşk
2.Kader Bizi Bağladı
3.Geçmişin Gölgeleri
4.Yalnız Adam
5.Paylaşılan Hayaller
6.Alacakaranlık


Sırada ise Alıntılar 


"Ah bir hançerim olsaydı..."
"Sen anlatmaya devam et, ben hayal ederim," diye Brigham nefesini yavaşça bıraktı.


 Brigham alçak ama otoriter bir ses tonuyla, "Sana burada kalmanı emrediyorum." dedi.
"Emrinize uymayacağım için üzgünüm lordum, ama benim işim sizin yanınızda olmak ve öyle yapacağım."
Brigham gözlerini kıstı "Seni şuan kovabilirim, Parkins"
Parkins'in çenesi hafifçe titredi. "Bu sizin takdiriniz Lord hazretleri, ama sizinle geleceğim."
"Gözün çıksın Parksin!"

 "Bu konuda ne yapmak niyetindesin?"
Brigham sözlerinin duyulduğunu o anda fark ettim. "İznin olursa, onunla evlenmek istiyorum."
"Ya olmazsa?"
Brigham sakindi. "Her halükârda, onunla evleneceğim."

 Serena gülümsedi. "Biz evliyke başka birini metres tutarsan, onu öldürürüm. Sonra da seni öldürürüm ve seni daha vahşi şekilde öldürürüm."
Brigham güldü. "Beni öylesine tüketiyorsun ki, bir de metresle uğraşamam."

 Serena onun kollarının arasına dönüp, başını omzuna dayadı. "Çok korktum. Her gün sağ olman için dua ettim. Ve her gün başka bir kadının kollarına atılmayasın diye de dua ettim."
Brigham güldü ve onun saçlarını öptü. "Hangisi için daha fazla dua ettiğini sormayacağım aşkım."

 Alacakaranlıktı...
Birlikte rahibe doğru döndüler, kutsandılari yemin ettiler...

 "İngiltere senin, İskoçya benimdi ve ikisini de kaybettik. Artık birlikte kendi dünyamızı kuracağız." 




Son olarak puan durumuna bakalım.

Vikitap Puanı: 8.4/10
Goodreads Puanı: 3.88/5


Vee benim puanım da:4/5



2 yorum:

  1. Kitapla ilgili bir blog olur ve ben nasıl kaçırırım hemen burdaki her şeyi not almalıyım :)


    yazimbari.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap-film-dizi valla kimse kaçırmasın derim ^^
      Takipte kal daha neler neler var -Özellikle de Harlequinden *.* -

      Sil